AVANTAJE EXTERNALIZARE SERVICII IT:
-
costuri net inferioare infiintarii unui departament IT propriu:
- nu se mai platesc taxe de manopera
in cazul interventiei pe parte hardware sau software la echipamentele aflate in
proprietatea firmei;
- nu se mai platesc taxele aferente
angajarii personalului permanent necesar infiintarii unui departament IT;
- toate taxele legate de consultanta
si transport sunt incluse in pretul serviciilor;
-
promptitudine consemnata contractual (maxim 6h de la semnalarea problemei);
-
consultanta permanenta pentru a mentine reteaua de calculatoare intr-o buna
stare de functionare;
-
reduceri si preturi speciale la produsele achizitionate prin firma de
calculatoare partenera;
-
upgrade-urile hardware aduse echipamentelor se efectueaza cu preluarea
componentelor inlocuite de catre firma de calculatoare partenera;
-
preluarea garantiilor pentru piesele si subansamblele achizitionate si
garantarea solutionarii problemelor legate de garantii cu maxima operativitate
(48h din momentul semnalarii problemei; doar in cazuri speciale -- defecte
majore -- timpul de solutionare poate ajunge la 3 zile lucratoare)
AVANTAJE
ALE CONTRACTARII UNUI ABONAMENT PENTRU ASIGURAREA SERVICIILOR IT:
-
serviciile de mentenanta oferite au un caracter proactiv pentru a preveni
eventualele probleme ce pot aparea prin asigurarea de intalniri regulate pentru
efectuarea de back-up documente, asistenta on-site, teste hardware etc.
-
preturile practicate sunt mai mici decat in cazul solicitarii unei simple
interventii pentru remedierea unei probleme de natura IT (echipament defect,
functionare software defectuoasa, configurari defectuoase, devirusari, achizitionari
de echipamente noi etc.);
-
calitatea si operativitatea serviciilor privind garantia subansamblelor
achizitionate creste substantial;
-
interventiile in caz de semnalare a unei probleme se fac "in cunostinta de
cauza" avand in vedere ca partea de arhitectura si configurare a retelei
este inclusa gratuit in consultanta oferita in cadrul abonamentului;
SERVICII OFERITE IN CADRUL ABONAMENTULUI LUNAR:
- SERVICII
SOFTWARE:
- instalare si configurare software
(eventual depanare software cu functionare defectuoasa);
- instalare si configurare retea de
calculatoare;
- instalare si configurare server
(Windows);
- instruire personal (acolo unde
este cazul);
- asigurare back-up cu o frecventa
stabilita contractual;
- operatiuni de mentenanta periodica
software (testare, devirusare etc);
- administrare servicii de e-mail;
- administrare servicii internet;
- SERVICII
HARDWARE:
- interventii la sediul
beneficiarului pentru remedierea problemelor hardware semnalate;
- operatiuni de mentenanta si
testare asigurate ritmic (lunar, saptamanal -- conform contract)
- achizitii piese si subansamble
(achizitii in sistem upgrade cu preluarea componentelor inlocuite de catre
firma de calculatoare partenera);
- instalari si configurari pentru
piese si subansamble achizitionate (cu preluarea garantiei aferente);
- CONSULTANTA
PENTRU:
- administrare produse
software;
- administrare echipamente, piese si
subansamble -- domeniul IT;;
- achizitii piese si subansamble
(raport calitate/pret optim);
- arhitectura si configurare retea
de calculatoare precum si plan de dezvoltare ulterioara;
- securizare si ierarhizare
informatie (produse antivirus, firewall, ierarhizare acces la informatii);
|